Wednesday 30 March 2011

Khairul Fahmi kembali "Solo" ?


Hah ? Penjaga gol no.1 kebangsaan, Khairul Fahmi kembali "solo" ?



Jangan salah faham, Khairul Fahmi atau lebih mesra dengan panggilan "apek" telah membuat kemunculan dalam video klip lagu berjudul "SOLO" nyanyian dari Andi A.Merican berduet dengan Altimett.

Makin glamer kan apek skrg...

Populariti Penjaga Gol muda kelahiran Kelantan ini naik mendadak setelah berjaya membantu Skuad Malaysia memenangi kejuaraan PIALA AFF SUZUKI 2010 pada tahun lalu.Sejak dari itu nama die terus meletup di Malaysia.Apek juga pernah di-tweet oleh pelakon, Nora Danish.

Kalau anda nak tahu, Apek mempunyai lebih 500,000 “fans” membolehkan die dianggap sebagai pemain bola sepak paling terkenal di Malaysia.

Hmmm, biaselah bile dah glamer, memang ramai yg minat, wlpn berstatuskan pemain bola sepak.Apepun pesanan gua kepada Apek ialah jangan sombong dengan ape yang anda miliki sekarang.Harap anda juga tak mudah lupe diri erk.Sentiasa memberikan komitmen kepada skuad Malaysia, itu yang penting.

1 comment:

Anonymous said...

huhuh..betul ker pernaah di tweet nor danish??skang dah single lagi la menjadi rebutan ramai..btw good luck 4 apek sbb jd penjaga gool..huhuh..hidup HARIMAU MALAYA..cayok2